Summary

  • CategoryΑΞΙΟΘΕΑΤΑ
  • Location Ίσθμια

    Details

  • Website :
  • Email :
  • Address :
  • Contact Phone 1 :
  • Contact Phone 2 :

Amenities

*
**
***
****
*****
24 hours
Air Condition
Aυτονομη θερμανση
Bar
Beauty Services
Breakfast
Business Center
cafe
Credit cards
Delivery
Feature Listining
For the kids
Free Parking
Kids Club
Kατοικίδια δεν επιτρέπονται
Mini Market
No smoking
Online Order
Pet Friendly
Playground
pool
Rent A Bike
Reservations
Roof garden
Smoking
Soft Drinks
Spa
SPA-Ιαματικά λουτρά
TV
Video - Pay TV
VIP Παροχές δωματίου
Wifi
Αθλοπαιδίες
Αίθουσα συνεδρίων
Αποθήκευση αποσκευών
Αποχέτευση αυτοκινούμενων
Αστικά Κέντρα
Γήπεδο basket / volley / tennis
Γυμναστήριο
Δορυφορική τηλεόραση
Δράσεις
Δραστηριότητες ψυχαγωγίας (Animation)
Δυνατοτητα παροχης laptop
Δυνατότητα παροχής tablet
Δωρεάν προϊόντα περιποίησης
Εστιατοριο
Θαλάσσια σπόρ
Θυρίδα ασφαλείας
Ιδιωτική παραλία
Καζίνο
Κατάλληλο για παιδιά
Κατοικίδια επιτρέπονται
Κοινόχρηστη κουζίνα
Κομμωτήριο
Μηχανικά πλυντήρια
Μίνι μπαρ ή ψυγείο
ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΛΙΑ
Οργανωμένος παιδότοπος
Παιδικη χαρα
Παντοπωλείο
Παντόφλεs
Παραθαλάσσιο
Παροχή ηλεκτρικού ανά θέση
Παροχή τουριστικών πληροφοριών
Πισίνα
Πισίνα παιδική
Πρόσβαση για ΑμεΑ
Πρόσβαση στην παραλία
Πρώτες βοήθειες
Ραδιόφωνο
Ράμπα σκαφών
Σιδερωτήριο
Σκηνές προς ενοικίαση
Σκίαση
Σολάριουμ
Στεγνωτήρας μαλλιών
Συνεδριακό κέντρο
Ταχυδρομείο
Τζάκι στα δωμάτια
Τηλέφωνο
Τροχόσπιτα πρός ενοικίαση
Υπηρεσία αφύπνισης
Υπηρεσια για γρηγορη αναχωρηση
Υπηρεσια δωματιων
Υπηρεσια μεταφορας αποσκευων
Υπηρεσία μεταφοράς πελατών
Υπηρεσίες καθαριότητας ρούχων
Φύλαξη αποσκευών
Φύλαξη βρεφών / παιδιών
Χρηματοκιβώτιο
Χώρος εκκένωσης χημικών τουαλετών
Χώρος στάθμευσης κλειστός

Description

Μέχρι και τη διόρυξη του Ισθμού που πραγματοποιήθηκε τελικά μεταξύ 1882-1893 (ανήκει στα μεγάλα έργα της κυβέρνησης Τρικούπη) πολλοί είχαν επιχειρήσει να βρουν λύση στο πέρασμα των πλοίων από τον Κορινθιακό στο Σαρωνικό κόλπο. Οι αρχαίοι Έλληνες προκειμένου ν’ αποφύγουν τον γύρο της Πελοποννήσου λοιπόν είχαν κατασκευάσει το Δίολκο (“Ολκός νεών”). Δρόμο, στρωμένο συμμετρικά με μεγάλους κυβόλιθους πλάτους 3,5-5μ. Η κατασκευή του Διόλκου προέκυψε από την ανάγκη για γρήγορο πέρασμα των πλοίων από τον Σαρωνικό στον Κορινθιακό κόλπο και αντίστροφα. Το δυτικό άκρο του ανακατασκευάσθηκε στις αρχές του 4ου π.Χ. αιώνα ενώ βεβαιώνεται η χρήση του ως 9ο μ.Χ. αιώνα.
Ο Ισθμός, το στενό αυτό κομμάτι γης, που ενώνει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο, αποτέλεσε, από την αρχαιότητα, μείζον ζήτημα για τους κατοίκους της Κορίνθου, αφού χώριζε το Σαρωνικό από τον Κορινθιακό κόλπο -και κατ’ επέκταση το Αιγαίο από το Ιόνιο πέλαγος- ενώ καθιστούσε τη μετάβαση από τη μία θάλασσα στην άλλη επικίνδυνη, κουραστική και χρονοβόρα.
Έτσι, λοιπόν, στους χρόνους του Περίανδρου κατασκευάστηκε ο δίολκος, ένας δρόμος λιθόστρωτος, από την παραλία του Σχοινούντα (Καλαμάκι) έως το δυτικό πέρας του καναλιού. Ο δρόμος αυτός, ο οποίος κατά ένα μεγάλο μέρος αποκαλύφθηκε από τη σκαπάνη του Νικ. Βερδελή, δεν είχε χαραχτεί σε ευθεία γραμμή, με σκοπό να αποφευχθούν οι απότομες ανηφοριές και κατηφοριές, έχει πλάτος 3,5-5 μέτρα και είναι στρωμένος με κανονικούς, πώρινους κυβόλιθους.
Δεξιά και αριστερά φαίνεται πως είχαν ισοπεδωθεί χωματόδρομοι, χρήσιμοι επίσης στο έργο της μεταφοράς των σκαφών. Στη μέση του λίθινου καταστρώματος υπάρχουν δυο βαθιές παράλληλες αυλακιές, που απέχουν 1,50 μέτρα η μία από την άλλη. Στις αυλακιές αυτές κινούνταν οι τροχοί μιας, μεγάλου μήκους, κατασκευής, η οποία έφερε πάνω της το σκάφος και η οποία ονομαζόταν ολκός. Η, πολύ κουραστική, αυτή διαδικασία χρησιμοποιούταν μόνο για ελαφρά πλοία και κυρίως πολεμικά, όταν ήταν πραγματικά ανάγκη να βρεθούν γρήγορα από τη μία θάλασσα στην άλλη.
Όταν λοιπόν κάποιο πλοίο επιθυμούσε να περάσει το Δίολκο, άφηνε το εμπόρευμα του σε ένα από τα 2 λιμάνια της πόλης, το οποίο και μεταφερόταν οδικά. Στη συνέχεια το ίδιο το πλοίο ξεκινούσε την πορεία του πάνω στους «τροχούς». Μόλις το πλοίο ξαναέπεφτε στη θάλασσα το εμπόρευμα επαναφορτωνόταν και το ταξίδι συνέχιζε. Η, πολύ κουραστική, αυτή διαδικασία χρησιμοποιούταν μόνο για ελαφρά πλοία και κυρίως πολεμικά, όταν ήταν πραγματικά ανάγκη να βρεθούν γρήγορα από τη μία θάλασσα στην άλλη.

Location

StreetView