Summary

  • CategoryΑΞΙΟΘΕΑΤΑ
  • Location Κόρινθος

    Details

  • Website :
  • Email :
  • Address :
  • Contact Phone 1 :
  • Contact Phone 2 :

Amenities

*
**
***
****
*****
24 hours
Air Condition
Aυτονομη θερμανση
Bar
Beauty Services
Breakfast
Business Center
cafe
Credit cards
Delivery
Feature Listining
For the kids
Free Parking
Kids Club
Kατοικίδια δεν επιτρέπονται
Mini Market
No smoking
Online Order
Pet Friendly
Playground
pool
Rent A Bike
Reservations
Roof garden
Smoking
Soft Drinks
Spa
SPA-Ιαματικά λουτρά
TV
Video - Pay TV
VIP Παροχές δωματίου
Wifi
Αθλοπαιδίες
Αίθουσα συνεδρίων
Αποθήκευση αποσκευών
Αποχέτευση αυτοκινούμενων
Αστικά Κέντρα
Γήπεδο basket / volley / tennis
Γυμναστήριο
Δορυφορική τηλεόραση
Δράσεις
Δραστηριότητες ψυχαγωγίας (Animation)
Δυνατοτητα παροχης laptop
Δυνατότητα παροχής tablet
Δωρεάν προϊόντα περιποίησης
Εστιατοριο
Θαλάσσια σπόρ
Θυρίδα ασφαλείας
Ιδιωτική παραλία
Καζίνο
Κατάλληλο για παιδιά
Κατοικίδια επιτρέπονται
Κοινόχρηστη κουζίνα
Κομμωτήριο
Μηχανικά πλυντήρια
Μίνι μπαρ ή ψυγείο
ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΛΙΑ
Οργανωμένος παιδότοπος
Παιδικη χαρα
Παντοπωλείο
Παντόφλεs
Παραθαλάσσιο
Παροχή ηλεκτρικού ανά θέση
Παροχή τουριστικών πληροφοριών
Πισίνα
Πισίνα παιδική
Πρόσβαση για ΑμεΑ
Πρόσβαση στην παραλία
Πρώτες βοήθειες
Ραδιόφωνο
Ράμπα σκαφών
Σιδερωτήριο
Σκηνές προς ενοικίαση
Σκίαση
Σολάριουμ
Στεγνωτήρας μαλλιών
Συνεδριακό κέντρο
Ταχυδρομείο
Τζάκι στα δωμάτια
Τηλέφωνο
Τροχόσπιτα πρός ενοικίαση
Υπηρεσία αφύπνισης
Υπηρεσια για γρηγορη αναχωρηση
Υπηρεσια δωματιων
Υπηρεσια μεταφορας αποσκευων
Υπηρεσία μεταφοράς πελατών
Υπηρεσίες καθαριότητας ρούχων
Φύλαξη αποσκευών
Φύλαξη βρεφών / παιδιών
Χρηματοκιβώτιο
Χώρος εκκένωσης χημικών τουαλετών
Χώρος στάθμευσης κλειστός

Description

Ο Ισθμός αποτελεί το κατεξοχήν στρατηγικό σημείο του ελλαδικού χώρου κι ένα από τα σημαντικότερα της Ανατολικής Μεσογείου. Η διάνοιξή του αποτέλεσε από την αρχαιότητα μείζον θέμα, καθώς η δημιουργία διώρυγας θα έλυνε πολλά προβλήματα για τη ναυσιπλοΐα και το εμπόριο.
Πρώτος συνέλαβε την ιδέα της διάνοιξης ο Περίανδρος, τύραννος της Κορίνθου, περί το 602 π.Χ. ο οποίος τελικά αρκέστηκε στη δημιουργία του Δίολκου. Δημήτριος ο Πολιορκητής, Ιούλιος Καίσαρας, Καλιγούλας και Νέρωνας, όλοι μελέτησαν και επιχείρησαν τη διάνοιξη χωρίς επιτυχία. Ηρώδης ο Αττικός, Βυζαντινοί και Ενετοί, όλοι διάδοχοι του οράματος του Περίανδρου. Όλοι εγκατέλειψαν για διάφορους λόγους. Τελικά μετά την Τουρκοκρατία, το νεοσύστατο ελληνικό κράτος μετά από πολλές διεργασίες ολοκλήρωσε την διάνοιξη του Ισθμού.
Με τη σύσταση του νέου ελληνικού κράτους και το τέλος της Τουρκοκρατίας, το 1852 ο Λ. Λυγούνης, ο οποίος είχε διατελέσει διευθυντής των έργων του Νείλου, επεξεργάστηκε σχέδιο τομής του Ισθμού και κατέθεσε την πρότασή του στην Ελληνική Κυβέρνηση. Δέκα χρόνια αργότερα ο Γάλλος μηχανικός Grimant De Caux καταθέτει τις δικές του προτάσεις στην ελληνική βουλή. Αμφότερες κρίθηκαν ανεδαφικές. Όταν, όμως, το 1869 πραγματοποιήθηκε η διάνοιξη της Διώρυγας του Σουέζ, η τότε Κυβέρνηση του Θρ. Ζαΐμη έλαβε τελικώς την απόφαση τομής του Ισθμού κι ένα χρόνο αργότερα υπογράφηκε η σχετική σύμβαση με Γάλλους μηχανικούς. Δυστυχώς η σύμβαση ατόνησε και έτσι το 1881 το έργο κατακυρώθηκε στον στρατηγό Στέφανο Τυρρ μαζί με το προνόμιο εκμετάλλευσης της γέφυρας για 99 χρόνια. Οι εργασίες άρχισαν στις 5 Μαΐου 1882 με μεγάλη επισημότητα, παρόντος του βασιλιά και της βασιλικής οικογένειας, ενώ προκρίθηκε ως οικονομικότερη και σωστότερη η χάραξη που είχε εφαρμόσει ο Νέρωνας με συνολικό μήκος 6.300 μέτρα. Στις 7 Αυγούστου του 1893 και αφού το έργο είχε πλέον περιέλθει στην ευθύνη της ελληνικής εταιρείας με την επωνυμία «Εταιρεία της Διώρυγος της Κορίνθου» υπό τον Α. Συγγρό, η βασίλισσα Όλγα εγκαινίασε επισήμως την Διώρυγα, διαπλέοντας την εν μέσω κανονιοβολισμών.
Για τη δημιουργία της χρησιμοποιήθηκαν 2.500 εργάτες και τα τελειότερα μηχανήματα της εποχής. Έχει συνολικό μήκος 6.343 μέτρα, πλάτος στην επιφάνεια της θάλασσας 24,6 μέτρα και στο βυθό της 21,3 μέτρα, με ωφέλιμο βάθος 7,5 έως 8 μέτρα. Κατά τη διάρκεια των εργασιών εξορύχτηκαν 12 εκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος, ενώ σε όλο το μήκος της είχαν κατασκευαστεί κρηπιδότοιχοι ύψους μέχρι 2 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η «Εταιρεία της Διώρυγος της Κορίνθου» εκμεταλλεύτηκε τη Διώρυγα μέχρι το 1906, οπότε την ανέλαβε η Εθνική Τράπεζα μέσω της «Νέας Ανωνύμου Εταιρείας της Διώρυγος της Κορίνθου». Την 1η Νοεμβρίου του 1980 η εκμετάλλευση της Διώρυγας περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο και την «Ανώνυμο Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου». Στα περισσότερα από εκατό χρόνια λειτουργίας της η Διώρυγα έχει κατά καιρούς κλείσει, κυρίως λόγω των καταπτώσεων των πρανών της, εξαιτίας της ιδιόμορφης γεωλογικής σύστασης της περιοχής. Μέχρι το 1940 παρέμεινε κλειστή συνολικά 4 χρόνια με αποκορύφωμα το 1923, για δύο χρόνια. Το 1944 κατά την αποχώρησή τους οι Γερμανοί προκάλεσαν την πτώση 60.000 κυβικών μέτρων χωμάτων και οι εργασίες εκφράξεως κράτησαν 5 χρόνια. Κάθε χρόνο το πιο διάσημο κανάλι του ελλαδικού χώρου διαπλέεται από 15.000 περίπου πλοία διαφορετικών εθνικοτήτων. Ο αδιαμφισβήτητος θαλασσινός «ομφάλιος λώρος» μεταξύ Δυτικής και Ανατολικής Μεσογείου.

Location

StreetView